به گزارش "ورزش سه"، اینیستا در دوران حضورش در بارسلونا یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای این تیم در کنار بازیکنانی مانند ژاوی و لیونل مسی بود و توانست نقش مهمی را در افتخاراتی که این تیم در آن سال‌ها به دست آورد ایفا کند و از محبوبیت خاصی هم نزد هواداران بارسا برخوردار است. 

او در طول چند سال اخیر دور از بارسا و اسپانیا و در قاره آسیا به فوتبالش ادامه داده اما عشق و علاقه‌ای که به بارسا دارد بر کسی پوشیده نیست و صحبت‌های جالبی را در گفتگو با نشریه اسپورت مطرح کرده است. 

کامبک برابر پاری سن ژرمن: ما می‌دانستیم که می‌توانیم برابر آنها به بازی برگردیم. هیچ چیز با حضور هواداران ما غیر ممکن نبود. وقتی که آنها گل زدند احساس کردیم که شاید غیر ممکن باشد اما این جنون فوتبال، بازیکنان ما، نوکمپ و شب‌های لیگ قهرمانان بود.

1894394

گاوی و پدری: بارسلونا و تیم ملی اسپانیا خوش شانس هستند که دو بازیکن بسیار عالی را در اختیار دارند. آنها در عین حال فشاری را روی شانه‌هایشان تحمل می‌کنند که باید روی شانه بازیکنان با تجربه‌تر باشد.

مسی: لئو بهترین بازیکن در تاریخ فوتبال است. او برای من از هر بازیکن دیگری بالاتر است. وقتی مسی قهرمان جام جهانی شد جشن گرفتم. این بهترین. اوج برای دوران فوتبال فوق العاده او بود، این که در این سن و پس از تمام اتفاقاتی که در تیم ملی و زندگی شخصی برایش رخ داد بتواند این تاج را روی سر بگذارد.

بارسلونا در یک کلمه: زندگی من. 

خرید مورد نظر برای بارسا: جذب محمد صلاح می‌تواند خرید خاصی برای بارسا باشد.