به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی خودش را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که از روز جمعه و به میزبانی کشور آلمان شروع می‌شود آماده می‌کند و امیدوار است که بتواند عملکرد خوب و درخشانی را در این مسابقات به نمایش بگذارد.

حضور بازیکنانی که در حال حاضر در تیم‌های بزرگ و لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند به آنها این امیدواری را داده که بتوانند مانند دو دوره گذشته رقابت‌های جام جهانی که توانستند به عنوان نایب قهرمانی و سومی برسند، در یورو هم نمایش قابل قبولی را ارائه کنند.

اما رسانه‌های کروات روز گذشته اخباری را منتشر کردند که نگرانی بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشت. در جریان تمرینات تیم ملی کرواسی، ضربه قدرتمند مودریچ از سوی متئو کواچیچ برگردانده می‌شود و محکم با سر او برخورد می‌کند.

2042373

همین باعث می‌شود که این بازیکن روی زمین بیفتد و مدتی به خاطر احساس درد و گیجی توانایی ادامه کار را نداشته باشد اما به نظر می‌رسد که شرایط در ادامه بهتر شده و او بدون مشکل نتوانسته است در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی کرواسی به کارش ادامه دهد تا خیال هواداران این تیم و طرفداران این بازیکن راحت شود.