به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال ۳۹ سالگی یکی از بهترین عملکردهای ممکن در رقابت‌های این فصل لیگ عربستان به نمایش گذاشت و توانست نقش مهمی را برای النصر ایفا کند و گل‌های بسیاری را برای آنها به ثمر برساند تا تحسین زیادی را برای خودش به همراه بیاورد.

این در حالی است که او در طول چند سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی پرتغال هم بوده و توانسته است تعداد بازی‌های ملی‌اش را به عدد ۲۰۶ و تعداد گل‌های زده با پیراهن این تیم را به عدد باورنکردنی ۱۲۸ گل برساند و رکوردهای بسیاری را در این مسیر از آن خود کند.

2030981

با این حال، مرسون اظهارات جالبی را در آستانه آغاز یورو ۲۰۲۴ درباره او مطرح کرد: «تیم ملی پرتغال استعدادهای بسیاری در خط میانی دارد که می‌توانند با گل زنی و سرعت نابود کننده‌شان به آنها در کسب پیروزی کمک کنند. برونو فرناندز بازیکنی عالی است و باید در ترکیب اصلی پرتغال به میدان برود، در حالی که رونالدو با وجود ورود به سال‌های پایانی فوتبالش هنوز در این تیم حضور دارد.

او هنوز کاپیتان آنهاست و در عربستان هم عملکرد خوبی داشته است اما من شخصا او را حداقل در دو بازی اول بیرون می‌گذارم تا تکلیف صعود قطعی شود و او را برای بازی آخر به ترکیب برمی‌گردانم. اگر خوب بازی کند، می‌تواند در ترکیب بماند چون این فرصت بزرگی برای کسی است که در لیگی سطح پایین مانند عربستان بازی می‌کند.»