به گزارش ورزش سه مجتبی محرمی و مرتضی فنونی‌زاده دو ستاره خط دفاع پرسپولیس در دهه شصت اخیرا در مصاحبه‌ای ویدئویی درباره وحید قلیچ دروازه‌بان و هم تیمی خود در آن دوره صحبت‌هایی مطرح کردند که ظاهرا باعث به وجود آمدن دلخوری‌ها و حاشیه‌هایی شده است.

با این وجود هم محرمی هم فنونی‌زاده در گفت و گو با ورزش سه تاکید کردند آن صحبت‌ها کاملا در فضایی دوستانه و به حالت شوخی مطرح شده و اصلا قصدی از مطرح کردن آن حرف‌ها نداشته‌اند.

این دو ستاره سابق فوتبال ایران تاکید کردند: «وحید قلیچ سال‌ها کنار ما بازی کرده و ما همیشه چه در تمام آن سال‌ها چه بعد از آن ارتباط بسیار خوبی با هم داشتیم و داریم. اگر هم در آن مصاحبه حرفی زدیم تنها به حالت شوخی و مسائلی بوده که همواره بین بازیکنان آن دوره وجود داشت و ما هیچ وقت از این شوخی‌هایی که بین خودمان می‌شد آزرده خاطر نمی‌شدیم.»

این دو بازیکن در این تماس تلفنی گفتند: «وحید قلیچ دوازده سال برای پرسپولیس بازی کرده و در این سال‌ها غیرت و تعصبش را به پیراهن تیم نشان نداده است. او در این سالها دندان و فک‌اش را برای پرپسولیس داده و بارها مصدوم شده و سلامتی‌اش به خطر افتاده اما  بعد از پایان دوران فوتبالش مثل بسیاری از پیشکسوتان دیگر حمایت نشده است.»

محرمی و فنونی‌زاده در ادامه گفتند: «وحید قلیچ در تمام آن سال‌ها الگوی غیرت بود و اگر الان از فردی یا مدیری گله می‌کند به خاطر تعصبش به پرسپولیس است. متاسفانه بیشتر مدیران فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان اهمیتی ندادند و وحید هم از این مسائل ناراحت است اما هیچ کس حق ندارد از شوخی‌های ما سوء استفاده کند و از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.»

این دو ستاره سابق پرسپولیس در پایان گفتند: «ما وحید قلیچ را دوست داریم چون او هم یکی از ارکان آن تیم فوق‌العاده دهه 60 باشگاه و از باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس به حساب می‌آید هم غیرت و تعصبش را در این باشگاه و با این پیراهن ثابت کرده است.»