به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی خودش را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا آماده می‌کند و بیشتر از پنج هزار نفر برای تشویق این تیم در تمرینات دوشنبه شب حضور پیدا کردند و این تنها بخش کوچکی از آنچه که آنها در یورو ۲۰۲۴ که شاید به نوعی دیدارهای خانگی برای آنها باشد انتظار دارند. 

ایوان کلاسنیچ، سفیر مسابقات یورو و بازیکن سابق بوندسلیگا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما حمایت بسیار زیادی را در آلمان تجربه کردیم. انتظار داریم که در دیدارهای تیم ملی کرواسی، نیمی از ورزشگاه با حضور هواداران این تیم پر شود.»

فریادهای تماشاگران حاضر در تمرین این تیم با هیجان و خوشحالی روی سکوها به گوش می‌رسید و حتی چند هوادار کم سن و سال وارد زمین هم شدند تا نیروهای امنیتی فرصت استراحت نداشته باشند. اتفاقات جالبی هم در دقایق پایانی این تمرین رخ داد و ستاره‌های کروات لحظات خوشی را رقم زدند. 

2042426

بازیکنانی مانند لوکا مودریچ، ایوان پریشیچ، متئو کواچیچ و مارسلو بروزوویچ مشغول بازی با پسرها و دخترهایی از رده جوانان تیم نوروپین شدند که در ورزشگاه خانگی‌اش مشغول تمرین بودند و نشان دادند که ستاره‌هایی در دسترس برای هواداران هستند. 

آنها در باران با هواداران عکس گرفتند و با آرامش و صبوری به آنها امضا دادند. تماشای محبوبیت یوشکو گواردیول که این فصل به منچسترسیتی پیوست واقعا شوکه کننده است. او هر روز بهتر و بهتر و همچنین در بین هواداران محبوب‌تر می‌شود. 

تیم ملی کرواسی در چند سال اخیر موفق شده است یک مدال نقره و یک مدال برنز در رقابت‌های جام جهانی به دست آورد و این بار هدفش کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا در مسابقات یورو ۲۰۲۴ است و هواداران این تیم هم با تمام وجود آنها را حمایت خواهند کرد. 

اولین دیدار این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار است روز شنبه ۱۵ ژوئن در ورزشگاه المپیک برلین برابر تیم ملی اسپانیا برگزار شود و انتظار می‌رود که مردم بسیاری از این کشور راهی پایتخت آلمان شوند