به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

1999544

با این حال مودریچ در پایان فصل تصمیم به تمدید با رئال گرفته و در یورو 2024 نیز همچنان نقش مهمی برای کرواسی بازی خواهد کرد. مودریچ در بسیاری از ورزشگاه‌ها تشویق می‌شود و برای فوتبال دوستان مهم نیست او پیراهن رقیب را می‌پوشد.

1999543

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات سابق بارسا، در مورد مودریچ گفت: «در مورد لوکا چه چیز بیشتری می‌توان گفت؟ باید منتظرم باشیم تا لغاتی جدید اختراع شوند. باید چند کلمه جدید بسازیم تا بزرگی او را توصیف کنیم. چه طرفدار رئال مادرید باشید چه نباشید، لوکا یک داستان متفاوت است. فوتبال او خالص است و یک الگو برای همه. به خاطر همه چیزهایی که در رئال مادرید و تیم ملی به دست آورده و به خاطر رفتارش، همه عاشقش هستند. یک بازیکن منحصر به فرد که در تاریخ رئال و کرواسی خواهد ماند.»