به گزارش "ورزش سه"، حسین عموتة، سرمربی مراکشی تیم ملی اردن، بیان کرد که شانس نقش بزرگی در پیروزی تیمش مقابل تیم عربستان سعودی ایفا کرد. این دیدار در چارچوب دور ششم و نهایی مرحله دوم مقدماتی آسیا جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 برگزار شد و اردنی‌ها دو بر یک برنده از زمین خارج شدند.

با این پیروزی، تیم ملی اردن صدرنشینی گروه را از عربستان گرفت و با 13 امتیاز و برتری در تفاضل گل، به صدر جدول گروه صعود کرد.

عموتة در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت که تیم اردن در نیمه اول خوش‌شانس بود زیرا تیم ملی عربستان تقریباً به‌طور کامل بازی را کنترل کرده بود.

2042125

او اشاره کرد که تیم ملی عربستان بازی را تحت کنترل و مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما تیم اردن خوش‌شانس بود که توانست نیمه اول را با نتیجه‌ای مثبت به پایان برساند. عموتة افزود که بازیکنانش در نیمه دوم تلاش کردند تا با تیم ملی عربستان در مالکیت توپ و بازی مقابله کنند.

سرمربی اردن همچنین بیان کرد که تاکتیکی که برای این مسابقه انتخاب کرده بودند، ایده‌آل بود و از فشار بر تیم ملی عربستان بهره بردند، اما تأکید کرد که بازیکنانش برای حفظ نتیجه مقابل تیمی قدرتمند تلاش زیادی کردند.