به گزارش "ورزش‌سه"، میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل تیم ملی ازبکستان گفت: ازبکستان تیم خوبی شده و از ۲۰۱۸ و پس از جام جهانی یک تغییرات ساختاری در فدراسیون به وجود آوردند و روی آکادمی‌ها سرمایه‌گذاری کردند. من افتخار این را داشتم که به عنوان ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بار از آکادمی‌های ازبکستان بازدید کنم. واقعاً معنای آکادمی را می‌شود آنجا خیلی خوب لمس کرد. بازیکنان شبانه‌روزی در آنجا می‌خوابند، درس می‌خوانند و تمرین می‌کنند. این کشور ۲۰ آکادمی دارد که به همه آنها دولت کمک می‌کند تا بازیکنان ارتقا پیدا کنند. این مسئله باعث می‌شود که استعدادها شناخته شوند و در تیم‌های ملی پخش شوند.

میرشاد ماجدی درباره ممانعت از ورود هدایت ممبینی به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی امشب هم گفت: این به‌خاطر نبود برنامه‌ریزی است. مگر می‌شود دبیرکل فدراسیون یا من که عضو هیئت رئیسه و مجری برگزاری این مسابقه هستم، اجازه ندادند ماشین‌هایمان را وارد پارکینگ کنیم. کیلومترها دورتر پارک کردیم. ما که دست‌اندرکاران فوتبال هستیم اگر نتوانیم داخل شویم، پس چه کسی باید وارد شود؟ 

ماجدی درباره زمان معرفی سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: من هفته گذشته دو بار به دبیرکل محترم نامه زدم، یک بار پیام گذاشتم و امروز نیز با او صحبت می‌کنم. زمان نداریم و باید به سرعت سرمربی و کادر فنی مشخص شود.

او درباره انتخاب جانشین خداداد افشاریان گفت: راجع‌به افشاریان صحبتی نشد و جانشینی فکر نمی‌کنم داشته باشند. زیرا او رای مجمع را دارد. باید ببینیم که نتیجه نهایی برای حضور یا غیبت او چه می‌شود.