به گزارش"ورزش سه"، صادقی، هافبک هوادار یکی از خوب‌های هوادار در هفته‌های اخیر بوده و در دوبازی اخیر یک پنالتی گرفته و یک پاس گل سه امتیازی داده است. او درباره باخت تیمش و کامبکی که از تراکتور خوردند گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل تراکتور داریم و با تماشاگران پرشوری که داشتند برای ما سخت شد. ما بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق اول گل را زدیم اما متاسفانه هر چقدر بازی جلوتر رفت داور اشتباهات بسیار تاثیرگذاری در روند بازی داشت و باعث شد تیم ما تمرکز کامل را از دست بدهد. یک پنالتی برای آن‌ها گرفتند و در اواخر نیمه اول گل خوردیم و بازی یک یک شد. در نیمه دوم حملات را شروع کردیم و پنالتی گرفتیم اما اشتباهات داور تاثیر گذار بود و نتیجه دو بر یک شد. نمی‌خواهم تمام اشتباهات را بر گردن داوری بیندازم اما در کل اشتباهات بسیار فاحشی در روند بازی داشتند.

او ادامه داد: ما نمی‌دانستیم تماشاگران تا این حد بتوانند در سوت داور تاثیر گذار باشند. در کل یک مجموعه اشتباهاتی از سمت داوری و ما انجام شد، تمرکز خودمان را از دست دادیم که باعث باخت‌مان شد. تیم ما بازی خوبی انجام داد و چیزی از شایستگی ما کم نمی‌شود. ۹ هفته روند بدون باخت و خوبی را پیش گرفته بودیم اما یک سری اتفاقات بیرون از بازی رقم خورد که باعث شد بازی را واگذار کردیم ولی ما به روندمان ادامه می‌دهیم و مطمئن باشید به حالت خوب‌مان برمی‌گردیم.

صادقی در خصوص پنالتی‌ای که گرفت بیان کرد: اوایل نیمه دوم وارد زمین شدم، بازیکن ما به من پاس داد و من در حال رفتن به محوطه جریمه بودم که مدافع آنها از پشت، روی من خراب شد و صددرصد پنالتی بود. علی‌رغم اینکه اعتقاد داشتند این صحنه کارت زرد داشت اما صددرصد باید کارت قرمز می‌دادند و بازیکن باید همان زمان اخراج می‌شد اما متاسفانه داور کارت زرد دوم را به آقاجان‌ پور نداد و اخراجش نکرد؛ او در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود و باید اخراج می‌شد اما داور سوت را برگرداند؛ صددرصد پنالتی بود.

هافبک هوادار در خصوص عملکردش بیان کرد: خداراشکر راضی هستم. اوایل فصل مقداری به دلیل عدم آمادگی خودم اتفاقاتی افتاد که نتوانستم خودم را خوب نشان دهم اما در ادامه روند خوبی را در پیش گرفتم و خداراشکر توانستم زحمات کادر فنی و بچه‌ها را جبران کنم. بچه‌ها زحمت کشیدند و کادر فنی به ما اعتماد کردند و خداراشکر که توانستم اعتماد کادر فنی را جلب کنیم و انشالله ادامه دار باشد و این موفقيت‌ها برای ما و مجموعه‌ باشگاه هوادار روز افزون باشد.

او در مورد بازی هفته آینده مقابل فجر سپاسی گفت: فجر تیم ریشه‌دار و پرسابقه‌ای است که تماشاگران خوبی دارد. بازی بسیار سختی است چون معمولا تیم‌های پایین جدول چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود بازی می‌کنند. درست است جایگاه‌مان در جدول خوب است اما با تمام قوا و توانایی بازی خواهیم کرد چون انسانیت و شرافت فوتبال حفظ شود. امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند و خوب از آب دربیاید.

صادقی به عنوان صحبت پایانی افزود: صحبت پایانی من به فدراسیون فوتبال است؛ جایی که تخصص نباشد برای فوتبال مشکل ساز می‌شود چون باید از طریق ورزش فرهنگ سازی شود و فوتبال مهم‌ترین و پرطرفدارترین رشته‌ای است که می‌توان از طریق آن فرهنگ سازی خوبی کرد اما متاسفانه زمانی که در فدراسیون فوتبال تمرکز کافی وجود نداشته باشد باعث می‌شود بازیکنان، مربیان و داوران تمرکز لازم را نداشته باشند و حواشی زیاد می‌شود.