به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه امروز وارد آلمان شدند و اولین جلسه تمرینی خود را در کمپ تمرینی پادربورن برگزار کردند.

آن‌ها دوشنبه هفته آینده اولین بازی خود در یورو 2024 را مقابل اتریش انجام خواهند داد. این تمرین با حضور آدرین رابیو و اورلین شوآمنی، دو هافبکی که دو بازی تدارکاتی مقابل لوکزامبورگ و کانادا را از دست داده بودند، برگزار شد.

رابیو که از ناحیه ساق پا احساس درد داشت، به طور معمول در تمرینات شرکت کرد و همچنین شوآمنی که در حال نقاهت پس از شکستگی متاتارس است، در تمرین حضور داشت.

2042979

تئو هرناندز، مدافع میلان، پس از 50 دقیقه این جلسه تمرینی را ترک کرد و نتوانست در کنار سایر شاگردان دیدیه دشان تا پایان تمرین کند. هرناندز به دلیل آسیب دیدگی در بازی مقابل کانادا، تمرین امروز را به صورت کامل انجام نداد.

شوآمنی هم پس از 75 دقیقه تمرین گروهی را ترک کرد و سپس زیر نظر مربی بدنساز تمرین کرد اما هرناندز که مشخص نیست دقیقا مصدومیت او نگران کننده خواهد بود یا خیر، مستقیم به رختکن رفت.

از اردوی فرانسه خبر جدیدی درمورد وضعیت این بازیکن منتشر نشده و به نظر می‌رسد شاید دیدیه دشان به زودی در نشست خبری در این مورد صحبت کند یا اینکه فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه‌ای وضعیت این مدافع را مشخص کند.