به گزارش "ورزش سه"، سریال‌ مصدومیت‌ها در تیم ملی هلند روز چهارشنبه با مصدومیت برایان بروبی ادامه پیدا کرد و گفته شد که او هم مسابقات یورو ۲۰۲۴ را از دست خواهد داد.

اوایل جلسه تمرینی چهارشنبه، بروبی مجبور شد تمرینات را زودتر متوقف کند و نتوانست با دیگر بازیکنان به تمرین ادامه دهد. او به همراه دو تن از اعضای کادر پزشکی زمین تمرین هلند در ولفسبورگ را ترک کرد.

پیش از او تئون کوپماینرز و فرانکی دی‌یونگ دو ستاره دیگر تیم ملی هلند هم به دلیل مصدومیت مسابقات یورو ۲۰۲۴ را از دست داده بودند و امروز نوبت بروبی بود.

2043001

طبق گفته برخی رسانه‌های هلندی او حدود دو تا سه هفته مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را در یورو همراهی کند. آنها همچنین تأیید کرده‌اند که یوشوا زیرکزی، ستاره بولونیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳، به جای این بازیکن به تیم ملی دعوت شده است.

هلندی‌ها در دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ با فرانسه، اتریش و لهستان هم‌گروه هستند و با وجود این مصدومیت‌ها، کار بسیار سختی برای صعود از گروه خواهند داشت.

زیرکزی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ توانست عملکرد خوبی در بولونیا داشته باشد. او در ۳۴ بازی در سری A موفق به ثبت ۱۱ گل و ۴ پاس گل شد و از بازیکنان کلیدی تیم جذاب تیاگو موتا بود.