به گزارش "ورزش سه"، سوت‌های اعتراضی علیه آلوارو موراتا از بازی دوستانه برابر برزیل در برنابئو شروع شد و در دو بازی اخیر دوستانه لاروخا نیز ادامه داشت. مشخص نیست چرا اسپانیایی‌ها کاپیتان تیم خود را دوست ندارند و او را هو می‌کنند.

2043138

دنی اولمو، هافبک لایپزیش و تیم ملی اسپانیا، دو روز مانده تا بازی با کرواسی در یورو 2024 به این قضیه واکنش نشان داد و گفت: «من واقعا این قضیه را درک نمی‌کنم. مورتا بازیکنی با شخصیتی بسیار قوی است و این توهین‌ها رقت‌انگیزند. او یکی از بهترین گلزنان تیم ملی است. هر بار که بازی کرده، درخشیده و کاپیتان ماست. اینجا همه ما از او حمایت می‌کنیم. پیام اتحاد بازیکنان باید در میان هواداران نیز نفوذ کند. کسی حق توهین به کاپیتان و اصولا هیچ ملی پوشی را ندارد.»

به نظر شما تیم ملی جای پیشرفت دارد؟ «همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد، چه برنده شویم و چه ببازیم. ما تیم جوانی هستیم، و بازیکنان با تجربه‌ای مانند موراتا یا خسوس ناواس داریم. این ترکیب مهمی خواهد بود.»

آیا برای فیکس شدن با پدری رقابت می‌کنید؟ ما همه باهم رقابت می‌کنیم و بازیکنان سازگاری هستیم. من از بازی با او احساس بسیار خوبی دارم. بنابراین هر تصمیمی که مربی بگیرد مورد استقبال قرار خواهد گرفت.»

2019335

چگونه در کمپ تمرینی آلمان سازگار شده‌اید؟ «در این چند روز ما خیلی خوب کار کرده‌ایم. کمپ بسیار آرامی است و مفتخریم که می‌توانیم اینجا باشیم.»

کرواسی را چگونه می‌بینید؟ «برای من این یک مسابقه بسیار ویژه است. این سومین باری است که با آنها روبرو می‌شوم. من آنجا بزرگ شدم و عشق بسیار خاصی به این کشور دارم. در مورد کرواسی چیزهای اندکی وجود دارد که بتوانم بگویم که شما نمی‌دانید.»

کسی اسپانیا را مدعی قهرمانی نمی‌داند: «شاید بهتر هم باشد. ما قدرت خود را می‌دانیم و می‌دانیم که چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم. مهم نیست بقیه چه فکری می‌کنند.»