به گزارش "ورزش سه"، علاقه مدیران رئال مادرید به جذب دیویس اتفاق تازه‌ای نیست و بسیاری از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در طول چند ماه اخیر مدعی شده بودند که این باشگاه به صورت جدی شرایط او را زیر نظر دارد و این احتمال وجود دارد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتنش اقدام کند.

با این حال وضعیت پس از انتخاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ تغییر کرد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این ستاره کانادایی خیلی خوب پیش رفته است و آنها امیدوار هستند که بتوانند قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند و شرایط به سودشان تغییر کرده است.

1991456

حالا سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که آنچلوتی تمایل چندانی هم به جذب این بازیکن ندارد و این موضوع را صراحتا به مدیران رئال اعلام کرده که مایل است قرارداد مندی تمدید شود و او به حضورش در سانتیاگو برنابئو در فصل آینده هم ادامه دهد.

مدیران رئال هم تمایلی به فروش این بازیکن فرانسوی نشان نداده‌اند و از نزدیک شرایط و اتفاقات بایرن و دیویس را زیر نظر دارند و این احتمال وجود دارد که به زودی حتی قرارداد جدیدی را با مندی به امضا برسانند تا شرایط برای ادامه حضور او در این تیم فراهم شود.