به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال مجارستان امروز در گروه A رقابت‌های یورو 2024 به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد.

مارکو روسی، سرمربی مجارستان، در نشست خبری پس از بازی گفت: "نیمه اول به غیر از هفت هشت دقیقه اول خیلی بد بود و ما خیلی منفعل بودیم. مقابل این تیم‌ها در این سطح کار خیلی سخت می‌شود. به دنبال معرفی کردن مقصر نیستم. من مربی هستم، بنابراین مسئولیت این شکست را را بر عهده می‌گیرم."

2043905

سوئیس؟
سوئیس تیم بسیار باتجربه‌ با بازیکنانی با کیفیت در سراسر زمین و ویژگی‌های فیزیکی بسیار خوبی است. وقتی بازی 2-1 شد، ما به شدت پرس می‌کردیم و با ضربه وارگا نزدیک بود یک گل دیگر به ثمر برسانیم. اما آن‌ها از تجربه خود استفاده کردند، سرعت بازی را کاهش دادند و به درستی از تفکرات خود استفاده کردند. خیلی ناراحتم که در پایان بازی به این شکل گل خوردیم."

بازی بعدی؟
اصلاح اشتباهاتی که مرتکب شدیم سخت است. بازیکنان ما هر روز اینطور اشتباه نمی‌کنند. ما باید همه عوامل را بررسی کنیم. اشتباهات بخشی از بازی هستند و بهترین بازیکنان کمترین اشتباه را مرتکب می‌شوند، اما حتی ممکن است برای آن‌ها هم چنین اتفاقی بیفتد. استراتژی‌های زیادی برای جلوگیری از اشتباهات فردی وجود ندارد.