به گزارش "ورزش سه"، کورنتین تولیسو برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ، تقاضای دستمزدی بالا داشته که با توجه به تعدد مصدومیت‌هایش، این مساله رد شده و بایرن تمایلی برای پذیرش دستمزد درخواستی او ندارد و در عوض به دنبال یافتن جانشینی برای اوست.


 

‌گزینه مدنظر بایرن، ستاره این روزهای باشگاه آژاکس یعنی رایان گراونبرخِ هلندی است. این هافبک 19 ساله پیشرفتی چشمگیر در یکی، دو فصل اخیر داشته و به‌خوبی توانسته خود را به ترکیب ثابت آژاکس تحمیل کند. او مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا نیز قرار داشت ولی در نهایت بایرن را انتخاب کرد. این مساله در جشن قهرمانی دیشب آژاکس هم فاش شد.

 

کِنِث تیلور، بازیکن آژاکس در جشن قهرمانی لیگ تیمش و در رختکن، میکروفون تلویزیون رسمی باشگاه را در دست گرفت و در حالی‌که گراونبرخ هم کنار او حضور داشت، گفت:« از بازی کنار تو لذت بردم و همچون برادر دوستت دارم. افسوس که فصل بعد دیگر با ما نخواهی بود ولی برایت بهترین‌ها را در بایرن مونیخ می‌خواهم. تو لایقش بودی.»

گراونبرخ که انتظار نداشت تیلور در مورد آینده او صحبت کند، با یک لبخند واکنش نشان داد و تلاشی برای تکذیب نکرد. روز گذشته انتقال نصیر مزراوری، دیگر ستاره آژاکس به بایرن تایید شد و احتمالا نفر بعدی گراونبرخ خواهد بود.