به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور در دیدار نیمه نهایی جام حذفی همه کار برای خروج تیمش از شوک ناگهانی و زودهنگام مقابل گل‌گهر انجام داد تا بتوانند نتیجه را جبران کنند و به بازی برگردند که تلاش او در نیمه اول بارها دروازه سیرجانی‌ها را به خطر انداخت و در نیمه دوم منجر به گل صعودشان به فینال شد.

مدافع چپ سپاهان در کنار اینکه بارها از حملات گل‌گهر جلوگیری کرد و نمایش کم‌نقصی در فاز دفاعی داشت، فرارهای سریع و خطرناکی هم از کنار زمین انجام داد که اگر دقت بیشتر هم‌تیمی‌هایش بود، می‌توانستند در همان نیمه نخست کار حریف‌شان را تمام کنند و استرس کمتری بکشند.

زکی‌پور در نیمه اول دو بار با فرارهای عالی از سمت چپ زمین و ارسال‌های دقیق، توپ را برای رامین رضاییان و رضا شکاری فرستاد که این دو بازیکن نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده در مقابل محوطه 6 قدم گل‌گهر استفاده کنند و ضربات آنها به بیرون رفت.

2044634

مدافع چپ سپاهان در لحظات پایانی نیمه اول هم توپ دفع شده به پشت محوطه جریمه را با یک کنترل عالی در اختیار گرفت و شلیک دیدنی به سمت دروازه گل‌گهر زد که شوت روی پای او را اخباری به کرنر فرستاد و نگذاشت زکی‌پور گلزنی کند.

در دقیقه 66 بالاخره تاثیرگذاری زکی‌پور بیشتر از همیشه به چشم آمد و ارسال تماشایی او از سمت چپ میانه زمین و خروج اشتباه اخباری را هادی محمدی با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا سپاهان با همین گل به فینال جام حذفی برسد.

اما زکی‌پور در شرایطی که یک پاس گل داد و موقعیت‌های خطرناکی مقابل گل‌گهر ایجاد کرد، با کارت قرمز مواجه شد تا احتمالا آخرین نمایش او در لباس سپاهان به این شکل پایان پیدا کند.

زکی‌پور در شرایطی استادیوم نقش جهان را پس از این بازی پرماجرا ترک کرد که با توجه به محرومیتش از فینال جام حذفی و به‌خاطر عدم تمدید قراردادش از سوی باشگاه سپاهان، حالا می‌تواند به راحتی با تیم بعدی خود مذاکره کند و بعید نیست دوباره به پایتخت برگردد.