به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی کیه‌زا با باشگاه یوونتوس در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و این باشگاه تنها سه گزینه دارد: قرارداد جدیدی را امضا کند، او را به فروش برساند یا ریسک جدایی او در تابستان ۲۰۲۵ به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان را بپذیرد.

رسانه‌های ایتالیایی در طول چند روز گذشته خبر داده بودند که مدیران این باشگاه به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب این تیم هستند و تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند و به همین دلیل شایعات بسیاری درباره باشگاه‌هایی که قرار است او در فصل آینده پیراهن‌شان را به تن داشته باشد منتشر شده است.

2044111

پیش از این گفته شده بود که دو باشگاه ایتالیایی ناپولی و رم به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره ایتالیایی هستند و حالا روزنامه گاتزا دلو اسپورت و همچنین کالچومرکاتو خبر داده‌اند که بایرن مونیخ هم به جمع مشتریان او اضافه شده است.

حضور ونسان کمپانی روی نیمکت این تیم باعث شده است که آنها به دنبال ایجاد تغییراتی برای فصل آینده باشند و امیدوار هستند که کیه‌زا بتواند به بایرن مونیخ کمک کند. یوونتوس آماده است تا با دریافت پیشنهادی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو با فروش این بازیکن موافقت کند.