به گزارش "ورزش سه"، محرومیت میلاد زکی‌پور شرایطی را برای آریا یوسفی فراهم کرده است که بعد از حضور در اردوی تیم ملی، جام ملت‌های آسیا و حضور در ترکیب اصلی سپاهان این‌بار در آستانه حضور در فینال جام حذفی و یک تجربه بزرگ دیگر قرار بگیرد.

یوسفی که در این فصل آچار فرانسه ژوزه مورایس بوده و در پست‌های مختلفی به میدان رفته در این مسابقه هم احتمالا جانشین میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی سپاهان شود و با انگیزه و انرژی بالایی که دارد این تیم را در مسیر قهرمانی کمک کند.

یوسفی در آخرین تمرین سپاهان حضور پیدا کرد و بدون مشکل خاصی و با انگیزه‌ای بالا پا به پای دیگر بازیکنان این تیم در جریان تمرین تاکتیکی و مرور برنامه‌های طلایی‌پوشان برای حضور در فینال همراهی کرد.

2045482

آریا که ذاتا بازیکن راست پا است در این فصل بارها در سمت چپ حضور پیدا کرده و عملکرد قابل قبولی داشته است و حتی در این پست غیر تخصصی موفق به ارسال پاس گل شده است، سپاهان امکان حضور نورافکن در این پست را هم خواهد داشت اما بعید به نظر می‌رسد که مورایس او را از خط هافبک خارج کند و در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند.

یوسفی در صورت قهرمانی با سپاهان در فینال جام حذفی فصل رویایی را پشت سر گذاشته است و می‌تواند یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را تجربه کند.

مدافع جوان سپاهان در بازی‌های لیگ دو پاس گل مقابل مس رفسنجان برای هم بازی‌های خود ارسال کرده است و آمار خوبی دارد.