به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و این بازیکن از همین حالا به سوژه اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوندس‌لیگا تبدیل شده است. 
این مهاجم لهستانی در طول چند فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی بایرن در کسب موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها بوده و درخشش خیره‌کننده او باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی شرایطش را زیر نظر داشته و علاقه بسیاری به جذب او داشته باشند. 

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن و پیوستن او به بارسلونا در پایان فصل جاری به گوش رسیده اما مدیران باشگاه بایرن مونیخ بارها تاکید کرده‌اند ستاره لهستانی در پایان فصل این تیم را ترک نخواهد کرد. در واقع باواریایی‌ها اطمینان دارند که ستاره لهستانی فصل آینده نیز با لباس بایرن به میدان خواهد رفت اما در عین حال برخی دیگر از گزارش‌ها حکایت از آن داشته که خود او خواهان ترک آلیانز و پیوستن به بارساست.

روز گذشته نیز نشریه بیلد آلمان در گزارشی مدعی شد که تلاش بایرن مونیخ برای جذب ارلینگ هالند به‌ همراه تردید آنها برای تمدید قرارداد با رابرت لواندوفسکی، باعث ناراحتی ستاره لهستانی شده و او دیگر در باشگاه آلمانی احساس ارزشمند بودن نمی‌کند و می‌خواهد هر طور که شده در تابستان امسال بایرن را ترک کند.

در ادامه شایعات پیرامون رابرت لواندوفسکی نشریه اسپورت کاتالونیا نیز گزارشی در این رابطه منتشر کرده و مدعی شده که ستاره لهستانی فشار روی بایرن مونیخ را آغاز کرده تا هر طور که شده اجازه جدایی او در تابستان پیش رو را صادر کنند.‌ در واقع به نظر می‌رسد که لواندوفسکی قصد دارد هر طور که شده بایرن را ترک کند و احتمالا راهی بارسا شود.