به گزارش "ورزش سه"، کرواسی در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی یورو 2024 تنها یک امتیاز کسب کرده است، مقابل اسپانیا شکست خورد و با آلبانی به تساوی رسید، بنابراین آخرین بازی مقابل ایتالیا در هفته آینده برای آنها تعیین کننده خواهد بود.

از طرف دیگر، لاجوردی‌پوشان امشب در گلزن‌کرشن به مصاف اسپانیا می‌روند و این دیدار از همین حالا برای آتزوری و لاروخا یک بازی کلیدی است، چرا که تیم پیروز با یک بازی کمتر به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک شانزدهم نهایی خواهد شد.

با توجه به نتیجه ایتالیا امشب، کرواسی برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود خود نیاز به پیروزی مقابل آتزوری در روز دوشنبه 24 ژوئن دارد.

مودریچ پس از تساوی 2-2 مقابل آلبانی گفت: "ما چاره‌ای نداریم؛ باید ایتالیا را شکست دهیم و تنها در صورتی می‌توانیم این کار را انجام دهیم که مانند نیمه دوم مقابل آلبانی بازی کنیم."

او در ادامه با نقل قول از "تی‌ام‌دبلیو" افزود: "بازی مقابل ایتالیا سخت خواهد بود، آنها تیمی سازماندهی شده هستند و یک سرمربی عالی هم دارند. از همان ابتدا می‌دانستیم که بازی آخر سرنوشت‌ساز خواهد بود. شاید حتی اگر آلبانی را شکست می‌دادیم هم همینطور می‌شد."

"ما بدون ترس بازی خواهیم کرد. اگر کارهایی را که بلد هستیم انجام دهیم، می‌توانیم با اعتماد به نفس مقابل هر حریفی قرار بگیریم."

انتظار نمی‌رود لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، امشب تغییری در ترکیب ایجاد کند و ریکاردو کالافيوری را در دفاع مرکزی و داویده فراتسی و لورنزو پلگرینی را به عنوان هافبک‌های هجومی پشت سر جانلوکا اسکاماکا بازی دهد.

2045801