بر خلاف شایعات، رابطه بین حسن صالح حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان همچنان پابرجا است

چندی پیش نشریه بیلد خبر از متشنج شدن رابطه بین حسن صالح حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان با یکدیگر داد و پس از آن گمانه زنی‌هایی زیادی در مورد احتمال جدایی این مدیر ورزشی از بایرن مونیخ شکل گرفتند و نشریه AZ، خبری در این مورد منتشر کرد. اما حال اشپورت آینس تمامی این اخبار را تکذیب کرده است.

طرفداری | به گزارش کری هاو از اشپورت آینس، در جلسه هیئت نظارت بایرن مونیخ در روز دوشنبه، هیچ‌یک از آن‌ها بر علیه حسن صالح حمیدزیچ صحبتی نکردند و برعکس، قصد دارند همچنان در کنار او بایستند. با این وجود، هفته‌های آینده برای برازو بسیار تعیین کننده خواهند بود. قرارداد این مدیر ورزشی در سال 2023 با بایرن مونیخ به پایان خواهد رسید و مذاکرات تمدید قرارداد با او در حال حاضر متوقف شده‌اند. اکنون وظیفه اصلی حمیدزیچ این است که تا شروع فصل آینده، یک تیم مناسب و نزدیک به ایده‌های یولیان ناگلزمان را گرد هم آورد. 

تکرار سناریوی فلیک در بایرن مونیخ؛ شکرآب شدن رابطه بین ناگلزمان و حمیدزیچ


یولیان ناگلزمان نگران عمق ترکیب تیمش است. تنها جذب نصیر مزروعی و رایان خرافنبرخ از نظر او کافی نیستند. ناگلزمان خواهان یک مدافع جایگزین برای نیکلاس زوله و همچنین یک هافبک دفاعی شماره 6 که کیفیت خوبی در دوئل‌ها داشته باشد، است. در همین بین، کار حمیدزیچ نه تنها با خرید بازیکنان جدید بلکه با تمدید قرارداد یا به دست آوردن پول از فروش بازیکنانی که قراردادشان به زودی به اتمام می‌رسد نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این واقعیت که اخیرا بازیکنان بیش‌تری به صورت آزاد از بایرن مونیخ جدا شده‌اند، چندان مورد رضایت هیئت مدیره بایرن قرار نگرفته است. باشگاه باید در دوران همه گیری ویروس کرونا، بیش‌تر به سلامت اقتصادی خود توجه کند.

احتمال جدایی حسن صالح حمیدزیچ از کادر مدیریتی بایرن مونیخ

حسن صالح حمیدزیچ همچنان از حمایت بزرگان بایرن مانند اولیور کان و هربرت هاینر برخوردار است اما یک‌سال پپیش شرایط برای این مدیر ورزشی، متفاوت‌تر از حال حاضر بود. در جریان درگیری هانسی فلیک با حسن صالح حمیدزیج، موقعیت این مدیر ورزشی باری دیگر در باشگاه به خطر افتاده بود اما برازو در نهایت با حمایت اولی هونس، در باشگاه ماندگار شد و هونس هنوز هم در کنار صالح حمیدزیچ ایستاده است. همچنین رابطه صالح حمیدزیچ با یولیان ناگلزمان همچنان پابرجا است. هر دو به صورت روزانه در تماس با یکدیگر هستند و در مورد آینده تیم مشورت می‌کنند.