به گزارش "ورزش سه"، علی جباری پس از جلسه باشگاه با پیشکسوتان استقلال به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و درباره مسائل این باشگاه صحبت کرد:

همه چیز دارد خوب پیش می‌رود و امیدوارم همین‌طور خوب پیش برود و هواداران خوشحال شوند، چیز خاصی نمی‌دانم اما آنطور که شنیدم همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

جباری در واکنش به اینکه استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته ستاره‌های فوتبال ایران را جذب می‌کردند اما حالا اسامی‌ای مطرح می‌شود که در سطح استقلال نیستند گفت: این حرف را تا حدودی می‌توان قبول کرد، باید برگشت به گذشته استقلال که بازیکنان بزرگی داشته و لیاقت حضور بازیکنان تراز اول را دارد، اما در چند وقت اخیر پیگیری نشده و مسائل را جدی نگرفتند.

ویدئو: 346354

او در ادامه افزود: اما خوشبختانه این‌ها می‌خواهند یک کارهایی بکنند و باید این کار را بکنند و بازیکنان بزرگ را برای تیم به خدمت بگیرند.

جباری در واکنش به جذب گلر خارجی و جانشینی حسینی گفت: من یک مصاحبه قبلا داشتم، ما در فضای مجازی دشمن داریم و این دشمنان کارشکنی می‌کنند، اما غیر ممکن است و این حرف را من از شما می‌شنوم، ما دشمن داریم و به فضای مجازی گوش ندهید.

جباری با تاکید خبرنگار و این نکته اگر این اتفاق رقم بخورد واکنش نشان می‌دهد گفت: صددرصد مقابل آنها می‌ایستم، در گذشته هم بوده که من با وزیران ورزش هم صحبت کردم، من اگر چیزی به ضرر استقلال انجام شود در رسانه عنوان خواهم کرد.