به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از سخت‌ترین و دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ برتر، فردا به مصاف فولاد می‌رود. شاگردان فرهاد مجیدی  در صورت کسب پیروزی در این بازی و شکست پرسپولیس برابر سپاهان، قهرمانی خود را قطعی خواهند کرد.

به دلیل ساعت پرواز تیم فوتبال استقلال به اهواز برای مصاف با فولاد، امکان حضور کادر فنی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فولاد وجود نداشت. به همین دلیل صالح مصطفوی مربی استقلال در خصوص بازی با فولاد و شرایط آبی‌پوشان پایتخت در ویدئویی که از سوی رسانه رسمی باشگاه منتشر شده، توضیحاتی را ارائه داده است.

مصطفوی در خصوص بازی مقابل فولاد گفت: بازی فردا، دیدار بسیار مهمی است. فولاد هم تیم خوبی است. با صحبت‌هایی که آقای مجیدی با بچه‌ها انجام داده‌اند و تمریناتی که برگزار شد و آنالیزی که داشتیم، ان‌شاءالله نه‌تنها فردا بلکه در چهار بازی آینده بدون توجه به نتایج سایر تیم‌ها برای پیروزی وارد میدان می‌شویم. امیدوارم با تلاش و همت بچه‌ها، بتوانیم فردا دست پر از زمین خارج شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درباره بازیکنان غایب استقلال در دیدار فردا نیز گفت: متأسفانه فردا آقای رودی ژستد را به دلیل محرومیت و آقای روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

مربی آبی‌پوشان درباره برگزاری بازی فردا بدون حضور تماشاگران نیز خاطرنشان کرد: به نظر من یکی از ارکان اصلی برگزاری مسابقات فوتبال، حضور تماشاگران است. واقعاً تمام صحنه‌های یک بازی فوتبال، با حضور تماشاگران جذاب‌تر خواهد شد. مطمئناً جای خالی آنها حس می‌شود به‌ویژه شهر اهواز که یکی از استقلالی‌ترین شهرهای ایران است.

مصطفوی در پایان تأکید کرد: حالا فارغ از میزبانی یا میهمانی، امیدوارم در آینده شرایطی ایجاد شود که بتوانیم مسابقات وزرشی علل‌الخصوص مسابقات فوتبال را با حضور کامل تماشاگران در استادیوم‌ها شاهد باشیم.