سرمربی فجر درخصوص دیدار تیمش برابر هوادار صحبت کرد.

مجتبی سرآسیایی در كنفرانس خبری قبل از بازی مقابل هوادار تهران گفت:

در ابتدا عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزيزان و تشكر ميكنم از هواداران عزيزمان بابت حضور گرم و پرشورشان در بازی قبل داخل خانه  مقابل نفت مسجد سلیمان كه علی رغم تلاش زیادی که داشتیم ولی متاسفانه به لحاظ کیفیت زمین که میدونم زحمت زیادی هم توسط هيات فوتبال استان فارس کشیده شده بود اما تاثیر خیلی زیادی روی فوتبالمان داشت و نتوانستيم نتيجه مطلوبمان را بگيريم .

به گزارش طرفداری؛ سرآسيايی ادامه داد:

کاملاً به شرايط آينده اميدوار هستيم  و با آمادگی کامل این چند روز را بیشتر به خاطر فاصله زمانی کم بین دو تا مسابقه مشغول ریکاوری بدنی و ذهنی بازيكنانمان بوديم. خدا را شكر بازيكنانم از هر نظر آماده هستند و باانگيزه كامل آماده ايم برای بازی مقابل تیم بسیار خوب، با کیفیت و با شخصیت هوادار كه فكر می كنم یکی از تیم های بسيار منسجم ليگ می باشد و از سرمربی بسيار خوبي بهره می برد.  آقای عنايتی برادر بزرگترم كه از هر لحاظي خصوصا فوتبالی سبقه ی درخشانی در فوتبال كشور دارد و من خودم واقعا از این ارتباط افتخار می کنم و اینکه  بالاخره همشهری آقای عنايتی و بزرگتر بنده هستند.

وي افزود:

ما محکومیم كه در مقابل تيم منسجم و باكيفيت هوادار امتياز خوبی بگيريم و بتوانيم با انگیزه زیاد و با تمرکز روی آن بحث های فنی كه با بچه ها صحبت کردیم انشالله امتیاز کامل را از اين بازی بگيريم  و ما چاره ای جز اين نداريم كه با تمام وجود برای سه امتياز بازی کنیم و اينكه  بتوانيم کمبود های گذشته را جبران کنیم و به شرایط مطلوب برسیم.

سرآسيايی در خاتمه گفت:

بازيكنانم  مملوو از انگيزه هستند و ما بيشتر مشغول كنترل اين انگيزه هستيم که خدایی نکرده وارد هیجان نشیم و از مدار انگيزه و تمركز خارج نشیم و بتوانیم انشالله نتیجه مطلوب را در بازی فردا رقم بزنيم.