به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و موفق شد با درخشش امیلیانو مارتینز در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. 

این دو تیم در وقت قانونی به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا تکلیف یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی مشخص شود و این درخشش خیره‌کننده مارتینز بود که توانست با مهار دو پنالتی زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله بعدی این مسابقات شود و بار دیگر خودش را در حد و اندازه یک قهرمان مطرح کند. 

این بازیکن پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «اکوادور کار را برای ما بسیار سخت کرد. ما نتوانستیم خیلی خوب بازی کنیم. آنها عملکردی درخشان داشتند و ما می‌دانستیم که یکی از سخت‌ترین حریفان ما در این جام خواهند بود. متاسفانه بازی در لحظات پایانی مساوی شد و ما پنالتی اول را از دست دادیم. وظیفه سختی پیش رو داشتیم.»

2050563

مارتینز در حالی که اشک می‌ریخت اظهار داشت: «من به پسرها گفتم که آماده رفتن به خانه نیستم. حتی با این که ما قهرمان جام جهانی و کوپا هستیم اما این شایستگی را داریم که باز هم قهرمان شویم. ما ۳۵ روز با این پسرها در کنار هم هستیم و این خیلی جذاب و هیجان‌انگیز است.»

او با اشاره به آمادگی بالایش در این مسابقات اضافه کرد: «من فقط در یک روز در تمرینات ۵۰۰ بار شیرجه می‌زنم و همیشه سعی می‌کنم در شرایط خوبی باشم. مردمی که هزینه می‌کنند تا بازی ما را تماشا کنند لیاقت این تلاش را دارند. من به‌خاطر احساسات و داد زدن صدایم را از دست دادم اما باید بگویم که دوست دارم به عنوان دروازه‌بان و انسان همیشه پیشرفت کنم.»