به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز شاهد شکست تیمش در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 بود. تیم ملی پرتغال امشب به مصاف فرانسه رفت و در ضربات پنالتی 5-3 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پرتغال که با شکست اسلوونی در ضربات پنالتی پا به این مرحله گذاشته بود به دلیل خراب شدن پنالتی ژوائو فلیکس و در مقابل گل شدن تمامی ضربات بازیکنان فرانسه نتوانست به دور بعدی صعود کند.

2050926

روبرتو مارتینز پس از بازی از عملکرد تیمش رضایت داشت و گفت:"ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها شخصیت بزرگی از خود نشان دادند. ما توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و اعتماد به نفس خوبی به نمایش گذاشتیم. ما شایسته برد بودیم و این یک لحظه غم انگیز است، اما بازیکنانم باید به خود افتخار کنند."

او درباره دلیل شکست تیمش گفت:"استعداد فردی فرانسه برای همه قابل مشاهده است. آن‌ها اتحاد زیادی از خود نشان دادند و می‌دانستند که چگونه همراه با میل به برد برای کسب آن سختی بکشند. ما باختیم اما با سری بالا شکست خوردیم، در هر دقیقه به سبک واقعی پرتغال بازی می‌کردیم. ما اینجا متوقف نخواهیم شد، در آینده بیشتر تلاش می‌کنیم."