به گزارش "ورزش سه"، مدیران یوونتوس دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کیه‌زا ندارند و آماده هستند تا این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو به فروش برساند. سرمربی جدید این تیم به آنها اعلام کرده که نیازی به او در ترکیب تیمش برای فصل آینده ندارد و به همین دلیل او در فهرست فروش قرار گرفته است. 

این باشگاه امیدوار است که بتواند این ستاره ایتالیایی را با مبلغی در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو به فروش برساند و چند باشگاه ایتالیایی از جمله رم به صورت جدی در حال بررسی شرایط او هستند و مذاکراتی را با شخص این بازیکن و همچنین مدیر برنامه‌های او برای به خدمت گرفتنش آغاز کرده‌اند. 

2004698

یکی از باشگاه‌هایی که پیش از این هم گفته شده بود که علاقه زیادی به این بازیکن دارد، رم است. حالا روزنامه توتو اسپورت خبر داده است که دیبالا شخصا با او تماس گرفته است تا بتواند هم تیمی سابقش را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند و امیدوار است که بتواند دوباره در فصل آینده کنار او توپ بزند.

دیبالا هم پیش از این در چنین شرایطی قرار داشت و در نهایت تصمیم گرفت که به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس جدا شود و پیراهن جالورسی را به تن کند. حالا باید دید که کیه‌زا آماده است تا دستمزدی که در حال حاضر در یوونتوس دریافت می‌کند و حدود شش میلیون یورو است را برای پیوستن به این باشگاه هم قبول کند یا خواهان دریافت دستمزدی بیشتر است که ممکن است کار را سخت کند.