به گزارش "ورزش سه"، پدرو در دقیقه 8 بازی دراماتیک اسپانیا مقابل آلمان، میزبان یورو 2024، روی پای کروس رفت و دچار مصدومیت شد. هافبک بارسلونا مجبور به تعویض شد و با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد که نشان می‌دهد به احتمال زیاد تورنمنت او به پایان رسیده است. پدرو دیگر در این دوره از مسابقات برای اسپانیا بازی نخواهد کرد، اما برای ادامه روند بهبودی خود از مصدومیت جدید در کنار تیم باقی خواهد ماند.

با توجه به اینکه این مصدومیت در حین انجام وظیفه ملی رخ داده است، بارسلونا ممکن است مستحق دریافت غرامت باشد. وبسایت اسپورت گزارش می‌دهد که در صورت جدی بودن مصدومیت پدرو، به بارسلونا غرامت تعلق خواهد گرفت. این رسانه اشاره می‌کند که طبق قوانین برنامه حفاظت از باشگاه‌های فیفا، یوفا باید برای هر روزی که پدرو فراتر از یک ماه مصدوم است، مبلغ 20,548 یورو به بارسلونا پرداخت کند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود پدرو حداقل یک ماه و نیم از میادین دور باشد، بارسلونا ممکن است بسته غرامت مناسبی دریافت کند.

2051174

پدرو علی رغم مصدومیت، جشن‌های صعود اسپانیا به نیمه نهایی یورو 2024 را از دست نداد. این هافبک جوان بعد از بازی در میان اعضای تیم دیده شد که هم تیمی‌های خود را برای رویارویی با فرانسه در روز سه شنبه تشویق می‌کرد.

ممکن است زمان حضور او در زمین به پایان رسیده باشد، اما پدرو اجازه نخواهد داد که این موضوع مانع از تمایل او برای حضور در یک تیم موفق در یورو شود. اگر اسپانیا فرانسه را شکست دهد و سپس به قهرمانی برسد، این هافبک جوان همچنان مدال قهرمانی را دریافت خواهد کرد و نقش مهم او در مرحله گروهی درخشان اسپانیا فراموش نخواهد شد.