به گزارش "ورزش سه"، کین بار دیگر در بازی یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل سوئیس، خط حمله انگلیس را رهبری می‌کند.

با این حال، اوهارا، بازیکن سابق تاتنهام، کین را «تنبل» خواند و گفت که مهاجم بایرن مونیخ تنها بازیکنی بوده که در این بازی او را ناامید کرده است.

او به تاک‌اسپورت گفت: «به نظر نمی‌رسد که کین آماده باشد، او تنبل است. او واقعا من را اذیت می‌کند. من نگرانم که ما یک رونالدو در تیم داریم و مجبوریم او را بازی دهیم.» 

اوهارا تنها کسی نبود که در این بازی از کاپیتان انگلیس انتقاد کرد.

بوکایو ساکا در نیمه اول یک توپ خطرناک به داخل محوطه سوئیس فرستاد، اما کین در تلاش برای رسیدن به آن چندان باانگیزه به‌نظر نمی‌رسید.

2049947

آلن شیرر، مفسر بی‌بی‌سی، گفت: «این یک پاس خوب است و بوکایو ساکا حق دارد بپرسد، «کین کجایی؟» ساکا منتظر کسی است که وارد محوطه شود و هری کین واقعا هیچ حرکتی نمی‌کند.»

مقایسه‌ها با رونالدو نشان‌دهنده انتقاد شدیدی از کاپیتان انگلیس است، چرا که ستاره پرتغالی نیز در یورو ۲۰۲۴ با مشکلات زیادی مواجه بود. رونالدو به دلیل عملکردهایش به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا در پنج بازی که پرتغال در این تورنمنت حضور داشت، موفق به گلزنی نشد.

این بازیکن ۳۹ ساله نتوانست هیچ یک از ۲۳ شوتی که داشت را به گل تبدیل کند و همچنین پس از از دست دادن پنالتی در پیروزی برابر اسلوونی در مرحله یک‌هشتم نهایی، در اشک فرو رفت.

2049668