به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس که در بازی پایانی دور گروهی مقابل آلمان به تساوی رسید و در مرحله یک هشتم نهایی یورو ایتالیا را با نتیجه 2-0 شکست داد، به نیمه نهایی راه پیدا نکرد.

تیم تحت هدایت مورات یاکین امشب در یک چهارم نهایی به مصاف انگلیس رفت و مقابل این تیم به تساوی در وقت‌های اضافی دست پیدا کرد تا در ضربات پنالتی شکست بخورد و از دور رقابت‌ها کنار برود.

سوئیس عملکرد خوبی مقابل تیم‌های قدرتمند یورو داشت و گرانیت ژاکا معتقد است که آن‌ها فراتر از انتظارات طرفداران عمل کرده‌اند.

2051265

گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیس، پس از بازی با ابراز ناراحتی از شکست گفت: "احساس اولیه همه ما غم، اندوه و ناامیدی است، چون ما مستحق این باخت نبودیم. از طرفی می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم. از بازی اول تا امروز، ما به پیشرفت ادامه دادیم و شخصیت فوق العاده و روحیه تیمی عالی از خود نشان دادیم. همیشه به خود می‌گفتیم که شکست دادن ما، خیلی طول می‌کشد."

حمایت هواداران؟

ما حمایت هواداران را در ورزشگاه دیدیم، در رسانه‌های اجتماعی و در سوئیس هم شاهد حمایت همه جانبه بودیم. برای ما خیلی مهم بود که دستاوردی برای آن‌ها داشته باشیم. فکر می‌کنم خیلی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت برای آن‌ها جبران کردیم.