به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان ۳۶ ساله پس از حذف تلخ در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو مقابل اسپانیا، بلافاصله مسیر دو سال آینده را تعیین کرد. قهرمانی در سال ۲۰۲۶ در جام جهانی ایالات متحده، مکزیک و کانادا هدف بزرگ جدید مانشافت است. فدراسیون فوتبال آلمان نیز برای این هدف برنامه‌ریزی کرده و قراردادهای تیم مربیگری و رودی فولر ۶۴ ساله، مدیر تیم ملی را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرده است. اما ناگهان برخی باشگاه‌ها به یکی از اعضای اصلی کادر مربی‌گری تیم ملی ابراز علاقه کرده‌اند.

مشکل جدید آلمانی‌ها درباره ساندرو واگنر، دستیار و نزدیک‌ترین فرد به ناگلزمان است. طبق گزارش روزنامه بیلد، او در لیست چندین باشگاه آلمانی و خارج از کشور قرار دارد. ممکن است در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، او تیم ملی را در همین تابستان ترک کند.

علاقه به واگنر نتیجه‌ای منطقی از کیفیت کار اوست. واگنر تقریباً هم‌سطح با ناگلزمان کار می‌کند و در همه تصمیمات مهم با او مشورت می‌کند. واگنر همچنین زبان بازیکنان را به خوبی می‌فهمد و راه ارتباطی اصلی از مربی به بازیکنان و بالعکس است.

2051605

اگر واگنر تصمیم به جدایی بگیرد، این می‌تواند ضربه بزرگی برای تیم ملی آلمان باشد که در مسیر رسیدن به هدف بزرگ خود در جام جهانی ۲۰۲۶ است.