به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی باشگاه بارسلونا به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا که تبعات بسیاری را برای فوتبال اروپا به همراه داشت همچنان ادامه پیدا کرده است و آنها در این تابستان هم به صورت جدی با این مشکل روبرو هستند و برای جذب بازیکن مد نظرشان به دردسر افتاده‌اند.

یکی از ستاره‌هایی که در چند هفته اخیر نامش بارها و بارها در فهرست فروش بارسلونا به گوش رسیده بود دی یونگ بود. او پیش از این هم در این فهرست قرار گرفته بودم و در نهایت در بارسا ماندگار شد اما دکو امیدوار بود که بتواند در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی او را به فروش برساند.

2042349

اما نکته جالبی که روزنامه اسپورت به آن اشاره کرده این است که مدیران بارسلونا و خصوصا دکو حتی تصمیم به فروش آرائوخو هم داشتند. پیش از این گفته شده بود که این بازیکن به هیچ وجه فروشی نیست و مدیران بارسا تمایلی به انجام این کار ندارند اما به نظر می‌رسد که مشکلات مالی نظر آنها را تغییر داده است.

 

اما حالا دکو با مشکلی بزرگ روبرو شده است. دی یونگ که پیش از این مصدوم بود و به همین دلیل هم نتوانست تیم ملی کشورش را در رقابت‌های جام ملت اروپای ۲۰۲۴ همراهی کند و حالا آرائوخو هم در ترکیب تیم ملی اروگوئه مصدوم شده است و احتمال می‌رود که نزدیک به دو ماه از میادین دور باشد.

شرایط فیزیکی این دو بازیکن باید در نهایت مورد بررسی قرار بگیرد اما مطمئناً هیچ باشگاهی تمایلی به جذب دو بازیکن مصدوم نخواهد داشت و انتظار می‌رود که آنها فصل آینده هم با پیراهن بارسلونا به میدان بروند.