به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه با پیروزی برابر تیم ملی برزیل در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ موفق شد به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند اما مصدومیت جدی آرائوخو باعث شد که کام بازیکنان این تیم پس از کسب این پیروزی ارزشمند تلخ شود.

این بازیکن پیش از پایان نیمه اول به دلیل احساس دردی که داشت نتوانست تیم ملی کشورش را همراهی کند و از زمین بازی بیرون رفت. اشک‌های او وقتی که روی زمین دراز کشیده بود و همچنین زمانی که در حال ترک میدان بود نگرانی بسیاری را به همراه داشت و حالا به نظر می‌رسد که این نگرانی‌ها بی‌جا نبوده است.

2051607
2042472

روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که یکی از نزدیکان این ستاره بارسلونا خبر داده که محل مصدومیت او هنوز به حدی ورم دارد که انجام آزمایش‌های بیشتر برای تشخیص دقیق مصدومیت و شرایط او برای طی کردن روند درمان ممکن نیست و باید منتظر ماند تا این وضعیت کمی بهبود پیدا کند. 

گفته می‌شود که مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است و این احتمال وجود دارد که او نتواند به مدت دو ماه در میادین حضور پیدا کند و به این ترتیب قادر به همراهی بارسلونا در اردوی پیش فصل نخواهد بود و این خبر بسیار بدی برای هانسی فلیک است که امیدوار بود هرچه زودتر با ستاره‌های تیم جدیدش دیدار و همکاری کند.