به گزارش "ورزش سه"، در ساعات گذشته بحث انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس دوباره داغ شده است. محمد رجاییان، مدیرعامل آلومینیوم با تایید این موضوع می‌گوید پرسپولیس باید باشگاه آلومینیوم را راضی کند و مبلغ رضایت‌نامه لیموچی باید در حد رضایت نامه‌ای که استقلال خوزستان برای انتقال جواد آقایی‌پور به سپاهان صادر کرد، باشد.

رجاییان در جمع خبرنگاران گفت: ما منتظر نظر نهایی هیئت مدیره هستیم. با آقای حسینی صحبت‌های‌مان را کردیم و آقای حسینی مجوز اولیه‌اش را صادر کرده است. باتوجه به اینکه اولین باشگاهی که به ما نامه زده و از روال قانونی و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای پیگیر موضوع بوده، اولویت ما برای این انتقال پرسپولیس است. خود بازیکن هم دوست داشته با پرسپولیس طرف قرارداد باشد ولی هنوز قطعی نشده است.

او در مورد مبلغ رضایت‌نامه گفت: باشگاه پرسپولیس باید آلومینیوم را از باب این انتقال راضی کند. ما پیشنهاد خودمان در حد همان بازیکنی است که از استقلال خوزستان رفت سپاهان! (جواد آقایی‌پور). الان باشگاه‌داری خیلی سخت است و هنوز هیچی نهایی نشده است. من و آقای درویش در تماس هستیم و باید اوکی نهایی را از هیئت مدیره بگیرم. بازیکنان دیگری هم هستند که اسم نمی‌آورم چون می‌تواند به هیجانات کاذب نقل و انتقالات کمک کند.