به گزارش "ورزش سه"، فنر و اتلتیکو مادرید اخیرا به توافق نهایی رسیدند تا مدافع میانی ترکیه‌ای باشگاه اسپانیایی را برای همیشه ترک کند و به کشورش بازگردد. 

او زیر نظر سیمئونه فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کرد. هر دو باشگاه این انتقال را تایید کردند. سویونجو از زمستان گذشته قرضی برای فنر بازی می‌کرد ولی قراردادش دائمی شد.

2051757

گویا او از گالاتاسرای پیشنهادی دو برابر داشت ولی کار زیر نظر مورینیو را ترجیح داد. آقای خاص از دائمی شدن قرارداد ستاره سابق لسترسیتی خوشحال است: «من خیلی خوشحالم. از رئیس باشگاه تشکر می‌کنم زیرا سویونجو یکی از بازیکنانی بود که می‌خواستم حفظ کنم. چالار ویژگی‌هایی دارد که من به عنوان یک مدافع میانی آنها را دوست دارم.»

مورینیو ادامه داد: «او پیشنهادی از یک تیم دیگر ترکیه‌ای (گالاتاسرای) داشت که دو برابر پیشنهاد فنرباغچه بود. قبلاً به او گفته بودم که می‌خواهم بماند. در تیم، ما همیشه بازیکنانی را می‌خواهیم که به فنر با همه وجود متعهد باشند. قبل از اینکه به فنرباغچه بیایم، زمانی که در رم کار می‌کردم، به سویونجو علاقه داشتم. می‌خواستم او را به رم ببرم، اما نشد. او می‌داند که من چه می‌خواهم و من می‌دانم که او چه می‌خواهد. چالار گزینه‌های بهتر دیگری داشت ولی فنر را ترجیح داد که برایم ارزشمند بود.»