به گزارش "ورزش‌ سه"، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای، یکی از افراد فدراسیون بود که پس از برگزاری جلسه سالانه مدیران عامل باشگاه‌ها که درباره مسائلی نظیر سقف قرارداد و مجوز حرفه‌ای بحث شد مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد.

زارعی در بخشی از صحبت‌هایش به گلایه از رویکرد باشگاه‌های لیگ برتری پرداخت و نوک پیکان انتقاد خود را به دلیل اهمیت ندادن به آکادمی به سمت دو باشگاه فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان گرفت و درباره آنها گفت: «متاسفانه فرایندی اتفاق افتاده که باشگاه‌های ما به غیر از تیم یک‌شان به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنند. پول آکادمی به تیم یک می‌رود. باشگاه‌هایی مثل سپاهان و فولاد خوزستان پول آکادمی را به تیم یک برده‌اند و این منجر به این می‌شود که 50 درصد بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال ما بالای 29 سال سن دارند. چرا؟ چون بازیکن تولید نمی‌شود. چون هزینه‌ای برای تولید بازیکن انجام نمی‌شود.» 

این صحبت‌های مصطفی زارعی مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای خیلی زود با واکنش صادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، مواجه شده و او با انتشار توئیتی پاسخ زارعی را داده و تاکید کرده که باشگاه سپاهان در فصلی که به تازگی تمام شده مبلغ 40 میلیارد تومان برای آکادمی خود هزینه کرده است.

2051799

جالب اینکه در ادامه این توئیت به شکل کنایه‌آمیزی از زارعی رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال خواسته شده که به اطلاعات خودش برای راستی‌آزمایی ادعای باشگاه سپاهان مراجعه کند!