به گزارش "ورزش‌سه"، صبح امروز در محل هتل آکادمی فوتبال، نشست سالانه مدیران باشگاه‌های لیگ برتر با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون و سایر مسئولان فوتبال کشور برای بررسی موضوعاتی نظیر مجوز حرفه‌ای و سقف بودجه برگزار شد.

پس از پایان این مراسم مسئولان مختلف فدراسیون فوتبال از جمله امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون، نشستی با خبرنگاران داشتند و به سوالات آنها پاسخ دادند.

یکی از نکات جالب توجه نشست سخنگوی فدراسیون در بخش پایانی آن بود که یکی از خبرنگاران به صورت غیرمستقیم از عقد قرارداد جواد آقایی‌پور با سپاهان و شایعاتی که درباره این انتقال وجود دارد سوال پرسید.

این خبرنگار از علوی اینطور پرسید که آیا فدراسیون از همین حالا نظارت خود را بر مواردی که قانون را نقض می‌کند آغاز کرده یا خیر که واکنش سخنگوی فدراسیون اینطور بود: «یکی از مباحث جلسات امروز هم در همین حوزه سقف بودجه است‌. این را هم بدانید هر چیزی مذاکره شود و حتی به مرحله عقد قرارداد برسد، باید در نهایت ثبت شود. برای موضوع ثبت حق نظارتی وجود دارد و کامل پروتکل‌ها انجام خواهد شد.» 

او سپس به صورت غیرمستقیم به موضوع مورد اشاره خبرنگار پرداخت و افزود: «بنابراین ممکن است هر شایعه‌ای در فضای مجازی مطرح شود اما درنهایت قراردادها باید ثبت شود. اگر خاطرتان باشد، سال گذشته هم برخی قراردادها تا زمان اصلاحات به مرحله ثبت نرسید. امروز هم لقمان کیاپاشا، رئیس بخش ورزش و فرهنگ سازمان بازرسی، سخنرانی مبسوطی داشت و طبق هماهنگی با مجموعه‌های ذی‌ربط باید این روند را با همکاری خود باشگاه‌ها انجام بدهیم تا پول بدون پشتوانه در فوتبال کشور نباشد. اگر تعهدی صورت می‌گیرد باید برمبنای درآمد باشد و مطابق آن پرداختی صورت بگیرد.»