به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا می‌تواند در تابستان امسال به عنوان دستیار هانسی فلیک به بارسلونا بازگردد. به گزارش رلوو، مربی و بازیکن در روزهای اخیر با یکدیگر صحبت کرده‌اند. فلیک به شدت برای تیاگو که در مونیخ با او آشنا شده، ارزش قائل است. هرچند این انتقال به نظر نمی‌رسد که به زودی انجام شود، اما مربی آلمانی در تلاش است تا این بازیکن را متقاعد کند.

بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته است و ۲۴ ساعت پس از اعلام بازنشستگی خود می‌خواهد در آرامش و با صبوری درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. او نمی‌خواهد عجله کند یا قدم اشتباهی بردارد، به خصوص پس از مشکلات جسمانی اخیر که او را تحت فشار قرار داده است.

این اولین باری نیست که نام تیاگو مطرح می‌شود. اسم او بلافاصله پس از امضای قرارداد فلیک نیز ذکر شده بود. حتی با بارسا در چند جلسه ملاقات کرده بود. در آن جلسه، بارسا پروژه خود را به او توضیح داد. تیاگو آن را رد کرد، با این اعتقاد که به بازی ادامه خواهد داد. بازنشستگی او این سناریو را تغییر داده و در ساعات اخیر و پس از گفتگوهای جدید، این گزینه قوت گرفته است.

2022787

فلیک اصرار دارد که تیاگو را به عنوان دستیارش انتخاب کند و این موضوع را به مدیران بارسلونا هم اطلاع داده و از آنها خواسته این موضوع را به سرانجام برسانند.

فلیک به دانش بازیکن سابق بارسا در مورد باشگاه اعتماد کرده و او را برای رابط بین کادر فنی و بازیکنان تیم ضروری می‌داند. تیاگو همچنین می‌تواند به تسهیل محیط پرتنش و سازگاری مربی آلمانی و دستیارانش کمک کند.

در حال حاضر بارسلونا تمرینات خود را از چهارشنبه آغاز خواهد کرد و کم‌کم تمامی اعضای کادر فنی که همراه با هانسی فلیک خواهند بود، مشخص خواهند شد و تیاگو می‌تواند یکی از آن‌ها باشد.