به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با پیروزی برابر تیم ملی سوئیس در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کرد و حالا باید در مرحله نیمه نهایی روبروی تیم ملی هلند به میدان برود.


با وجود قرار گرفتن شاگردان گرت ساوت‌گیت در بین چهار تیم برتر این مسابقات، انتقادهای شدیدی از عملکرد بازیکنان این تیم در طول یورو ۲۰۲۴ مطرح شده و هری کین یکی از بازیکنانی است که بیشترین انتقاد از عملکرد او صورت گرفته است.

2049946

اوهارا در آستانه بازی برابر تیم ملی هلند در گفتگو با خبرنگاران درباره این ستاره بایرن مونیخ اظهار داشت:" مشکلات تیم ملی انگلیس با حضور هری کین در نوک خط حمله برابر تیم ملی سوئیس بیشتر بود. او اصلاً وجود نداشت. حضور او مثل این است که کریستیانو رونالدو را در ترکیب داشته باشیم چون فقط به خاطر اسمش آنجاست.


گرت ساوت‌گیت هرگز او را از ترکیب بیرون نخواهد کشید چون فکر می‌کند که ممکن است در جریان بازی گل بزند و این اتفاق در جریان این تورنمنت رخ داده است اما کین فاصله زیادی با اوج در این مسابقات دارد.


تیم ملی انگلیس نیازی ندارد که او را در ترکیبش حفظ کند. یکی از دلایل اصلی حفظ او در ترکیب این تیم این بود که اگر در جریان بازی ضربه پنالتی اعلام شد بتواند آن را به گل تبدیل کند اما انگلیس حالا پنالتی زن‌های درخشان و بسیار خوبی دارد."