به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی دی یونگ از بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده است. 
باشگاه بارسلونا برای جذب بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز نیاز به افزایش بودجه‌اش دارد و این مربی جوانان کاتالان نیز ترجیح می‌دهد که تیمش را با حضور بازیکنانی که سبک بازی‌ای نزدیک به پدری دارند بسازد. 
همین موضوع باعث شده که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در روزهای اخیر از احتمال انتقال دی یونگ به منچستریونایتد در پایان فصل جاری خبر بدهند. 

 


فردیناند در برنامه خودش به نام فایو در شبکه اجتماعی یوتیوب گفت:« من همیشه فکر می‌کردم که او بازیکنی درجه یک است. آنها می‌گویند که ممکن فرانکی دی یونگ اولین خرید اریک تن هاخ به عنوان سرمربی یونایتد باشد و از نظر من، این خریدی فوق العاده است.»
او با اشاره به توانایی‌های این بازیکن هلندی گفت:« شاید او در تصویر چندان به چشم نیاید اما حرکاتش با توپ سریع است، بسیار خوب دریبل می‌زند، می‌تواند از فضاهای بسته و باریک عبور کند، تصمیم‌گیری خوبی دارد، پاسور خوبی است و تعادل و توانایی دریبل زدنش واقعا عالی است.»
این ستاره سابق یونایتد درباره نیاز این تیم به جذب چنین بازیکنی اضافه کرد:« یونایتد تیمی است که به دنبال بازیکنانی است که بتوانند توپ و بازی را کنترل کنند و این تیم را از نظر تعادل و حفظ مالکیت توپ به شرایط خوبی برسانند. من فکر می‌کنم او خرید بسیار خوبی برای یونایتد در تابستان پیش‌روی این تیم خواهد بود.»