به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات علی قربانی را جذب کرد و این بازیکن بلند قامت بعد از عملکرد نسبتا خوب در تیم پیکان فصل آینده زیر نظر مهدی تارتار در سیرجان به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال گل‌گهر در چند فصل گذشته از این سبک بازیکنان همیشه در ترکیب خود داشته و یکی از اهداف نقل و انتقالاتی آنها بوده تا از بازیکنان بلند قامت و سرزن در لیست تیمی خود استفاده کند، کی‌روش استنلی، میچل تی‌ ورده و حالا علی قربانی در ترکیب این تیم به میدان خواهند رفت.

البته با جدایی سعید سحرخیزان از ترکیب گل‌گهر آنها به جذب مهاجمان بیشتری نیاز خواهند داشت تا با اسکواد قدرتمندی فصل آینده به میدان برود، این مهاجم جوان با سبک متفاوتی در ترکیب این تیم به میدان می‌رفت و اضافه شدن علی قربانی جای خالی او را پر نخواهد کرد و گل‌گهر همچنان یک مهاجم دیگر برای ترکیب خود نیاز خواهد داشت.

باید دید مهدی تارتار مثل سال‌های گذشته از شاگردان سابقش برای تقویت گل‌گهر استفاده خواهد کرد یا از مهاجمان دیگر لیگ بازیکن جذب خواهد کرد، البته در بین بازیکنان گل‌گهر که اغلب وینگرهای تخصصی هستند و این تیم در فاز هجومی به جذب بازیکنان بیشتری در نوک پیکان خط حمله نیاز خواهد داشت.

گل‌گهر سیرجان فصل گذشته جوان‌های مستعدی از بازیکنان تیم ملی امید امید و جوانان جذب باشگاه خود کرد و باید دید در این فصل هم همین رویکرد را ادامه خواهد داد یا شرایط متفاوت پیش خواهد رفت.