به گزارش "ورزش سه"، قهرمان بوندسلیگا در آخرین بازی فصل خود که باز هم یک دیدار تشریفاتی بود به مصاف ولفسبورگ رفت و نهایتاً با نتیجه 2-2 برابر حریف خود متوقف شد. این تساوی زمانی تلخ تر شد که پیش از بازی حسن صالح حمیدزیچ تایید کرد که رابرت لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن مونیخ شده است و به نظر می رسد که ستاره لهستانی امروز آخرین گل خود برای باواریایی‌ها را به ثمر رساند.

یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت: "نیمه اول یکی از بهترین بازی‌های ما در نیم فصل دوم بود. باید گل های بیشتری می زدیم. امروز چند موقعیت خوب را از دست دادیم. 15 دقیقه اول بعد از استراحت خوب نبود، بعد از آن ما دوباره مسلط شدیم. ما مستحق بیش از یک امتیاز بودیم."

جدایی رابرت لواندوفسکی: "جدایی لواندوفسکی یک شکست خواهد بود. اما او تا سال 2023 قرارداد دارد. این واقعیت که او قراردادش را تمدید نمی کند، انگیزه ای برای ما است تا در فصل آینده به دنبال یک مهاجم جدید باشیم. کسی که می تواند فصل بعد جایگزین لوا شود."

نیکولاس سوله امروز در لیست بایرن مونیخ حضور نداشت چرا که گفته شد دوست ندارد روی نیمکت بنشیند. ناگلزمان در این باره گفت: "در آخرین تمرین، حالات روحی نیکولاس دیگر به گونه ای نبود که بخواهد با تیم سفر کند. به همین دلیل اجازه دادیم او در خانه بماند."