به گزارش "ورزش سه"، عبدالله سالم العلی، مدیر تیم الریان، تأیید کرد که این باشگاه تصمیم گرفت تا با پویا اسبقی قرارداد امضا کند، زیرا او را گزینه‌ی مناسبی برای تیم در مسابقات پیش رو می‌داند. وی اشاره کرد که مربی جدید، بلندپرواز و مشتاق به کسب قهرمانی‌ها است و این همان چیزی است که تیم در فصل آینده به آن نیاز دارد.

العلی گفت: "در فصل گذشته، ما قراردادهای زیادی چه در سطح کادر فنی و چه بازیکنان خارجی بستیم، اما نتوانستیم هیچ قهرمانی به دست آوریم که این با انتظارات هواداران الریان سازگار نبود. ما تمام تلاش خود را کردیم، اما موفق نشدیم. امیدواریم در فصل جدید بتوانیم جبران کنیم و ان‌شاءالله موفق خواهیم شد."

او در مورد قراردادهای جدید تیم اظهار داشت: "ما با دروازه‌بان سامی حبیب قرارداد بستیم که یک امتیاز بزرگ برای تیم محسوب می‌شود. همچنین قرارداد علی قادری را تمدید کردیم و بازیکن خود، خالد علی، را از الوکره بازگرداندیم. اکنون در حال تلاش برای تقویت تیم با قراردادهای جدید هستیم و در مراحل پایانی قرارداد با یک مدافع جدید هستیم که به تیم ملحق خواهد شد و برای فصل آینده آماده خواهد شد."

لازم به ذکر است تیم الریان در سومین دیدار دوستانه‌ی خود در اردو آماده‌سازی که در حال حاضر در هلند برگزار می‌شود، با القادسیه‌ی عربستان روبرو خواهد شد.

2057202