به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فصل گذشته به طور جدی با سرمربیان و بازیکنانی که قبل یا پس از مسابقات خارج از مسائل فنی اظهار نظر می‌کردند و نسبت به داوری و دیگر مسائل انتقاد داشتند، برخورد لازم را انجام می‌داد که این مسئله مورد تاکید سازمان لیگ هم هست.

2059638

محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ، در نشست با مدیران رسانه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول عنوان کرد: بحث رسانه‌ها و مدیران رسانه‌ای در فوتبال ایران از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. مدیران رسانه‌ای نقشی مهم و تاثیرگذار در فوتبال کشور دارند و می‌توانند با عملکرد مناسب‌تر و مطلوب‌تر خود در کاهش حواشی و تنش‌ها در فوتبال تاثیرگذار باشند.

او تاکید کرد: مدیران رسانه‌ای نقش مهمی در برگزاری مناسب‌تر و بهتر نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقه دارند و نباید در نشست‌ها سوالاتی خارج از موضوع مسابقه پرسیده شود یا سرمربی در مورد مسایلی غیر فنی و مسائل غیرمرتبط با مسابقه صحبت کند.

دبیر سازمان لیگ یادآور شد: مدیران رسانه‌ای می‌توانند کمک مناسبی هم به سرمربیان تیم‌ها داشته باشند و سرمربی را در فضای ذهنی مطلوب‌تری برای حضور در نشست‌های خبری قرار بدهند.