به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک در جلسه با مدیران رسانه لیگ برتر و لیگ یک عنوان کرد: حدود ۱۰ سال است که مدیران رسانه‌ای در لیگ برتر، مطابق قوانین بین المللی و با رویکرد مدیریت و کنترل مسایل رسانه‌ای  باشگاه‌ها، مجوز  حضور روی نیمکت دارند.

او یادآور شد: متاسفانه در فصل گذشته برخی از مدیران رسانه‌ای برخلاف وظیفه سازمانی خود عمل کرده و با ایجاد  حواشی و تنش روی نیمکت کمکی به ایجاد آرامش بیشتر در فوتبال و دوری از حواشی نکردند.

مدیر مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: در لیگ قهرمانان آسیا ۱۱ نفر (3+8) مجاز به حضور روی نیمکت هستند که مدیر، سرمربی و پزشک که حضورشان الزامی است و سایر نفرات دیگر به تشخیص سرمربی روی نیمکت حاضر می‌شوند.

روشنک ابراز امیدواری کرد با استفاده از کمک داور ویدئویی حواشی و اعتراض‌ها در لیگ برتر به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند و افزود: متاسفانه گاهی شاهد هستیم که از  برخی مدیران رسانه‌ای استفاده ابزاری برای اعتراض به داورها در جریان مسابقات می‌شود که این مسئله در شأن آنها نیست.

2045049

در ادامه نشست مدیران رسانه‌ای اعتراض خود را به حذف از روی نیمکت تیم‌ها اعلام کردند و معتقد بودند که اگر به داور اعتراضی شده، خواسته سرمربیان یا مدیران تیم‌ها بوده و حتی برخی از مدیران رسانه‌ای مدعی شدند اگر به داور اعتراض نمی‌کردند مورد عتاب و خطاب مدیران و سرمربیان تیم‌ها قرار می‌گرفتند.

به عقیده مدیران رسانه باید تفکر برخی سرمربیان تغییر یافته و تصور نکنند در صورت عدم اعتراض به داور حق تیم ضایع نمی‌شود؛ باید این مسئله را ریشه‌ای حل کرد و با حذف مدیر رسانه از روی نیمکت مشکلی حل نمی‌شود، بلکه ممکن است مشکلات بیشتر هم شود.

روشنک نیز در پاسخ به این صحبت‌های مدیران رسانه اظهار کرد: هر تغییر در قوانین و آئین‌نامه مسابقات ازجمله عدم حضور مدیران رسانه روی نیمکت تیم‌ها  نیاز به مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دارد و قول می‌دهم دغدغه مدیران رسانه را با مدیران ارشد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح و پیگیری کنم.