به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال استان تهران و همچنین عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران، در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره اطلاعیه هیئت فوتبال استان تهران برای استعلام واریزی برای باشگاه‌ها صحبت کرد و با اشاره به مدت زمان کوتاه باقی مانده تا شروع مسابقات لیگ بیست و چهارم گفت: فدراسیون فوتبال در جلسه امروز تمامی برگزارکنندگان مسابقات لیگ برتری را دور خود جمع کرد تا اگر ایرادی، اشکالی یا خللی در دوره گذشته وجود داشته برطرف شود.

او ادامه داد: به هر حال همه کسانی که برای برگزاری مسابقه فوتبال از ساعت‎‌ها قبل در استادیوم حضور دارند تا کسانی که ساعات زیادی بعد از اتمام بازی در استادیوم هستند، در این جلسه حضور داشتند. همه باید بدانند که برگزار کننده بازی فوتبال، تنها آن دو تیمی که در زمین هستند، نیستند و این تعداد عوامل از جمله نیروی انتظامی، ادارات کل، ناظران و دیگر دوستان، به ما کمک می‌کنند تا مسابقات برگزار شود. انشالله بتوانیم سال جدید را بهترین کیفیت ممکن آغاز کنیم.

1806744

ماجدی در توضیح مسئله واریزی عجیب تیم‌های پایه گفت: در این مدت که در هیئت استان فوتبال تهران هستم، متوجه شدم که مراجعه‌کنندگان زیادی داریم که به کمیته انضباطی می‌آیند و می‌گویند با فلان مقدار پرداخت کردیم تا بچه ما در آن تیم بازی کند. حتی به جایی رسیده که برای خروج از کشور نیز پول پرداخت می‌کنند، اما اینجا هم جدای از اطلاعیه هیئت فوتبال باید بگویم که تمام خانواده‌ها، بچه‌ها، مربیان و باشگاه‌دارها بدانند که قرار پولی خارج از عرف رد و بدل شود، هیئت فوتبال استان تهران جایی است که شما باید استعلام بگیرد و پس از آن شرایط مشخص شود. اگر قرار باشد پولی به باشگاه یا سرمربی برسد، باید قبلش نزد ما استعلام گرفته شود و اگر در میان این شکایات، کسی استعلام نگرفته باشد و شکایت کرده باشد، آن شکایت بررسی نخواهد شد. پرونده‌های ما بسیار زیاد است و عوامل ما خسته شدند. ما به جای مسائل اصلی فوتبال، به دنبال این هستیم که ببینیم چه کسی پول چه کسی را خورده!

همچنین او تاکید کرد: در اصل کاری که دادگاه‌ها انجام می‌دهند را ما انجام می‌دهیم. خواهش می‌کنم ابتدا استعلام بگیرند و پس از آن برای شکایت مراجعه کنند.