به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه دیدار تدارکاتی در تهران، سرخ‌ها اردوی خود را در ترکیه استارت زده و در اولین گام برابر الاهلی از بحرین قرار گرفته و موفق به کسب پیروزی ۵ گله شدند.

خوان کارلوس‌ گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپوليس که در این فصل هدایت سرخ‌ها را عهده‌دار شده، برای شناخت و هماهنگی تاکتیکی بیشتر چشم به جدال‌های تدارکاتی دوخته است. نکته اما اینجاست که بعد از برهم خوردن اردوی هلند، سرخ‌ها برای حضور در ترکیه با کمبود زمان و حریف تدارکاتی مواجه شده‌اند تا برنامه این مربی شاید آنطور که انتظار داشت پیش نرود.

آنها در اولین گام از اردوی ترکیه در کارتپه مقابل الاهلی بحرین قرار گرفتند. تیمی که تنها ساعاتی قبل از این دیدار به محل اردو رسیده بود و حتی برای حضور در محل زمین نیز دقایقی با تاخیر حضور یافت تا گلایه گاریدو را به همراه داشته باشد. در نهایت نیز این بازی با برتری ۵ گله سرخ‌ها پایان یافت.

پرسپوليس که چشم انتظار دو حریف تدارکاتی دیگر بود، بعد از انتقال گوندوز گلر الجزایری از تیم بلویزداد امیدوار بود جدالی تدارکاتی با این حریف داشته باشد. با این حال حریف که برخلاف پرسپوليس با برنامه‌‎ریزی در ترکیه حضور یافته بود، روز گذشته دیدار تدارکاتی‌اش را مقابل تیم دیگری برگزار کرد و در نهایت نیز به اردوی خود در کارتپه پایان داد.

2063611

پرسپولیسی‌ها اکنون با تیم بیکوز اسپور برای انجام دومین دیدار تدارکاتی به توافق رسیده‌اند؛ تیمی که البته به تازگی مجوز حضور در لیگ دسته دوم را کسب کرده است. نکته جالب توجه اینکه این تیم که طی سالیان گذشته در لیگ آماتور ترکیه حضور داشت و برای صعود ناکام مانده بود، در نهایت تصمیم به خرید امتیاز تیمی از لیگ دو کرد و در فصل آتی در این بخش کار را دنبال خواهند کرد.

پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد اما بیشتر بازیکنان این تیم همچنان از همان اسکواد تیم آماتور فصل گذشته محسوب می‌شود و آنها هنوز موفق به تقویت کامل خود نشده‌اند. با این شرایط باید دید تیم بیکوز اسپور می‌تواند حریفی قابل اعتنا برای گاریدو محسوب شود یا خیر.

در نهایت پرسپوليس که قرار است پنج‌شنبه به اردوی خود پایان دهد، به اهداف سرمربی اسپانیایی‌اش نزدیک خواهد شد یا خیر.