به گزارش "ورزش سه"، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است دیدار افتتاحیه لیگ برتر روز 25 مردادماه میان پرسپولیس و ذوب‌آهن برگزار شود؛ این در حالی است که هنوز محل برگزاری این بازی مشخص نیست!

ابتدا قرار بر این بود که بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود اما این ورزشگاه آماده شروع لیگ نشده و امکان برگزاری بازی تا هفته های آینده در آن وجود ندارد.

با توجه به اینکه امکان برگزاری بازی در آزادی هم نیست، نام ورزشگاه شهدای شهرقدس به میان آمد اما این ورزشگاه هم هنوز آماده نشده و بعید است به دیدار روز 25 مرداد برسد.

از سوی دیگر تنها ورزشگاه قابل استفاده شهر تهران در حال حاضر پاس قوامین است که شورای تامین به این ورزشگاه اجازه ورود تماشاگران را نمی‌دهد و اگر قرار باشد بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در اکباتان باشد، بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود که پرسپولیس زیر بار این مسئله نمی‌رود.

1881821

در این خصوص بحث میزبانی ورزشگاه اراک از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن به میان آمده که باشگاه سرخ‌پوش هنوز در این خصوص اظهارنظر دقیقی نکرده است.

با توجه به ابهام‌های موجود قرار است صبح فردا جلسه‌ای در سازمان لیگ با حضور نمایندگان شورای تامین استان تهران، باشگاه پرسپولیس و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شود تا درباره محل برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن تصمیم بگیرند.

به نظر می‌رسد تا ظهر فردا محل برگزاری دیدار افتتاحیه لیگ برتر در روز 25 مرداد مشخص شود و باید دید در نهایت این بازی در کدام ورزشگاه انجام خواهد شد.