به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته باشگاه سپاهان میزبانی عجیبی را تجربه کرد و در این راستا، بیانیه مفصلی درباره مشکلات و کمبودهای ورزشگاه نقش جهان منتشر کرد. یکی از مهم‌ترین مشکلات ذکر شده در این بیانیه، کمبود آب آشامیدنی در ورزشگاه بود.

در بیانیه سپاهان آمده است: “در خلال دیدار شب گذشته در نقش‌جهان، متاسفانه به دلیل سرقت برخی از شیرآلات آب آشامیدنی در اطراف سکوها و نشتی آب، و همچنین کم فشاری آب شرب در آن منطقه، فرآیند آب‌رسانی به هواداران عزیز با اختلال روبرو شد و ورزشگاه با مشکل تأمین آب آشامیدنی مواجه گردید. لازم می‌دانیم نسبت به این مسئله از کلیه هواداران عذرخواهی نموده و اعلام داریم تمام پیگیری‌های لازم جهت حل اساسی مسئله و عدم تکرار چنین اتفاقی انجام خواهد شد.”

باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکن انجام داده و همواره به ساختار منظم و قوی خود اشاره کرده است. اما با توجه به اینکه از مدت‌ها قبل مشخص بود این تیم در آستانه یک بازی مهم در پلی‌آف لیگ نخبگان قرار دارد و باید پذیرای رقیبی ثروتمند باشد، بروز چنین مشکلاتی در ورزشگاه، به نوعی آبروداری نشد و اتفاقات عجیبی رقم خورد!

حال باید دید تا شروع لیگ وضعیت ورزشگاه نقش جهان به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا سپاهان به جمع تیم‌های بدون ورزشگاه مانند سرخابی‌ها اضافه خواهد شد یا شرایط تا حدی بهبود خواهد یافت. این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر تجربه هواداران و عملکرد تیم در لیگ داشته باشد.