به گزارش "ورزش‌سه"، فصل گذشته هر چقدر برای رضا اسدی درخشان آغاز شد و تا نیم‌فصل هم همین روند ادامه پیدا کرد، در نیم‌فصل دوم شاهد افت این بازیکن بودیم و اولین دیدار فصل طلایی‌پوشان نیز این روند ادامه داشت.

پس از جدایی شهریار مغانلو از رضا اسدی به عنوان جانشین اصلی این مهاجم در سپاهان نام برده می‌شد؛ بازیکنی که در نیمه دوم مسابقات لیگ بیست‌ودوم در ترکیب تراکتور با تصمیم پاکو خمس در پست مهاجم مورد استفاده قرار گرفت و این همان تصمیمی بود که مورایس با پیوستن اسدی به سپاهان درباره او اتخاذ کرد.

در شروع فصل جدید انتظار می‌رفت رضا اسدی بتواند خودش را به ترکیب اصلی سپاهان تحمیل کند، اما وقتی ترکیب اصلی یازده مورایس برای مصاف با الشباب اعلام شد خبری از رضا اسدی نبود و به جای او کاوه رضایی در جمع 11 بازیکن دیده می‌شد. این در حالی بود که رضا شکاری هم روی نیمکت نشسته بود تا محمدمهدی محبی و جواد آقایی‌پور دو بازیکن تازه وارد تهاجمی سپاهان در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

پس از شکست سپاهان مقابل شباب‌الاهلی اخباری در حال انتشار است که از جدایی احتمالی رضا اسدی پیش از شروع مسابقات می‌گویند و این در حالی است که سپاهان هنوز نتوانسته دو بازیکن خارجی مورد نظر مورایس در پست هافبک و مهاجم را جذب کند و اگر در این میان به رضا اسدی هم از سوی مدیران باشگاه اجازه جدایی داده شود، خبر خوشی برای هواداران سپاهان نخواهد بود.

به هر ترتیب به نظر می‌رسد تصمیم نهایی درباره حضور یا قطع همکاری با رضا اسدی از سوی مورایس گرفته خواهد شد و باید دید این سرمربی پرتغالی چه تفکراتی درباره مهاجم خود در ذهن دارد.

اسدی اما فارغ از این حواشی و اخبار در آخرین تمرین سپاهان که روز شنبه در مجموعه باغ فردوس برگزار شد، حاضر بود و همراه با سایر بازیکنان به انجام فرامین کادر فنی پرداخت. 

2066614

به هر حال هر اتفاقی قرار است درباره رضا اسدی رخ بدهد، به نظر می‌رسد طی یکی دو روز آینده نهایی می‌شود؛ اینکه او در سپاهان می‌ماند یا مسیر دیگری را در ایران یا کشورهای همسایه پی می‌گیرد.